tag:blogger.com,1999:blog-3784828231975310838.post2205438263458499670..comments2022-03-31T18:43:29.765+02:00Comments on JOULE 4 JOU: De gemiste Kennisdialoog StructuurJudithhttp://www.blogger.com/profile/06730942155275320826noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-3784828231975310838.post-53333924130748461732014-11-24T11:09:10.399+01:002014-11-24T11:09:10.399+01:00Dank je Cindy. Toen ik gisteren bezig was met mijn...Dank je Cindy. Toen ik gisteren bezig was met mijn leerinterventie en op basis van wat ik hier had geblogd http://joule4jou.blogspot.nl/2014/11/van-een-belerende-naar-een-lerende.html had ik idd ook nog vragen over die coördinatiemechanisme tav (be)lerende organisatie. Wat jij toevoegd past ook beter bij wat ik vond. Judithhttps://www.blogger.com/profile/06730942155275320826noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3784828231975310838.post-3712356632072704282014-11-24T10:37:00.174+01:002014-11-24T10:37:00.174+01:00Hey Judith,
Knap staaltje werk om het zo te verwoo...Hey Judith,<br />Knap staaltje werk om het zo te verwoorden terwijl je er niet bij was. <br />Er was tijdens de bijeenkomst discussie over de coördinatiemechanisme, omdat de groep van de kennisdialoog hier ook mee aan het stoeien was. De coördinatiemechanisme kunnen ook anders ingevuld worden dan in de bovenstaande schema's in aanlerende (direct toezicht), belerende (standaardisatie van werkprocessen) en lerende organisatie (onderlinge afstemming).Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/06805588384224459497noreply@blogger.com