Blog Master Leren en Innoveren, Fontys Eindhoven

"Don't compare your progress with that of others. We all need our own time to travel our own distance" - Oprah-

zaterdag 31 januari 2015

Side bet #MLIbrug

Voordat LA4 begon, ging the challenge op Twitter al los.
Karin Winters, ook een edublogger, iemand uit mijn twitternetwerk en tevens tweedejaar student MLI bij Stoas begon een extra uitdaging door een MLI blog battle voor te stellen. De uitdaging was om 10 inhoudelijke blogposts met elkaar te verbinden. Karin startte met blog over 'boundary crossing'. Mijn duoblogmaatje Marcel Schmitz regeerde met een aanvulling op de competenties van een bruggenbouwer, die ik nog met extra heb aangevuld in mijn blog op 2beJAMmed over LA4 The Challenge.
Vervolgens heb ik nog echt inhoudelijk gereageerd, onderbouwd met literatuur in mijn blog Grenswerkers. Omdat Alex zich aanbod via Twitter, heb ik hem uitgedaagd dit met zijn inzichten te verrijken.
Leuk hoor (en leerzaam) zo'n extra uitdaging! Ook voor extra XP'? :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten