Blog Master Leren en Innoveren, Fontys Eindhoven

"Don't compare your progress with that of others. We all need our own time to travel our own distance" - Oprah-

dinsdag 29 april 2014

Ontwerpbureau Trapeze

Gisteravond kwam ons ontwerpbureau even bij elkaar in Beek. Eric was onze gastheer.
We hadden even behoefte om onze feedback van Michiel en Adriaan met elkaar te bespreken. Cindy kon niet aanwezig zijn, maar we hebben een tool for that! Google Hangout. Cindy in het washok van de camping, gestoord door het lawaai van de droger, lachen, maar het lukte!

Feedback van peers ontvangen is fijn, maar ook lastig. We zijn geen van allen inhoudsdeskundige op het gebied van trappen bouwen, dus of de feedback die we elkaar geven waardevol is weten we niet. Dat we allemaal tegen dezelfde problemen oplopen is een 'feest' der herkenning. We gaan weer verder en hopen dat de feedback tijdens de pitch op 12 mei uiteindelijk tot een goed herontwerp komt.

Ontwerpbureau Trapeze 
We waren nog steeds Het Ontwerpbureau Zonder Naam. Gisteravond bedachten we Trapeze.
Al worstelend met onze trappen [trap - pezen] bouwen we onze trappen met veel kunst en vliegwerk. Ontwerpbureau Trapeze: Eric - José - Cindy

Naast Eric en José is ook Myriam mijn carpoolmaatje. Gezamenlijk rijden we elke maandag in ons reflectiebusje naar Eindhoven. Myriam was als 'expert' aanwezig bij deze peerbijeenkomst :)

Met expert Myriam :)

1 opmerking:

  1. ik voelde me vereerd dat ik erbij mocht zijn. Laat echter het expert maar weg, voel me eerder zwemmend in een bad vol informatie, dat ik nog onvoldoende kan ordenen. :-)

    BeantwoordenVerwijderen