Blog Master Leren en Innoveren, Fontys Eindhoven

"Don't compare your progress with that of others. We all need our own time to travel our own distance" - Oprah-

maandag 26 januari 2015

Startpunten verdienen #LA4


De eerste opdracht van deze LA4 Challenge:
#LA4: maak een lijst met contacten uit je sociale media netwerken die nuttig kunnen zijn voor LA4 en neem mee

Ik neem natuurlijk mijn lijstje digitaal mee :) Ik heb vooral geput uit mijn twittercontacten

Zie mijn eigen speciaal voor dit leerarrangement aangemaakt Twitterlijstje

Daarnaast zijn mijn volgende twitterlijstjes met MLI-tweeps altijd fijn om voor inspiratie:

Zo ook het lijstje met Edubloggers van Trendmatcher

Via Twitter zijn de zoektips: 
  • #hbo2025, het strategieproject van de Vereniging Hogescholen en 
  • het nationale dialoog via #onderwijs2032

Ook LinkedIn heeft interessante groepen over dit LA4 thema, zie bijvoorbeeld

1 opmerking: