Blog Master Leren en Innoveren, Fontys Eindhoven

"Don't compare your progress with that of others. We all need our own time to travel our own distance" - Oprah-

maandag 9 februari 2015

Punten verdelen Quest 1

Lastig hoor punten geven aan je medegroepsleden. We hadden geen afspraken gemaakt.
Ik had 42 punten te verdelen over mijn 6 medespelers. Ik ben uitgegaan van 7 punten pp.
Ik heb vooral gekeken of alle onderdelen die in het blog benoemd moesten worden ook beschreven waren.
Ik heb de punten verdeeld. En op elk individueel blog mijn beargumentatie geplaatst,

Nav het lezen van deze blogs moest ik denken aan dit filmpje van mijn meest favoriete onderwijsvernieuwer (een man die ik zelfs een keer live heb mogen 'beleven' :))
Sir Ken Robinson! Alle trends komen wel in dit prachtig filmpje aanbod. Inspirerend om mee te nemen om na te denken over een kleurrijke toekomst van het onderwijs. Up to the future 2030.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten