Blog Master Leren en Innoveren, Fontys Eindhoven

"Don't compare your progress with that of others. We all need our own time to travel our own distance" - Oprah-

maandag 16 maart 2015

Bezoek innovatieve school: Niekée Roermond

Maandag 9 maart zijn we met een groep van ruim 20 eerste en tweede jaars MLI-studenten
(moeten we vaker doen!) op bezoek geweest naar een innovatieve school. Mede-studenten hebben hierover al geblogd zoals de organisator Eric, mijn Zuyd-collega's Jeanny en Myriam, mijn studiemaatje Cindy en mijn twittermaatje, eerstejaarsstudent Danielle. Ik wilde even wachten op de ppp van de spreker, maar die laat te lang op zich wachten, dus toch het blogberichtje geschreven.


Na een heerlijke lunch, verzorgt door de leerlingen van Niekée, werden we meegenomen door Sjef Drummen naar het auditorium waar we een gepassioneerd verhaal horen over zijn visie op onderwijs en de realisatie bij Niekée en Agora

Lees meer via mijn duoblog 2beJAMmed: een onderwijskunstenaar die praat in primaire kleuren

Geen opmerkingen:

Een reactie posten