Blog Master Leren en Innoveren, Fontys Eindhoven

"Don't compare your progress with that of others. We all need our own time to travel our own distance" - Oprah-

donderdag 13 februari 2014

Dit is Judith

Ook al zijn we al een half jaar onderweg met de master. Niet iedereen kent elkaar bij naam en functie. Daarom een voorstelblogje

Ik ben Judith van Hooijdonk en ben werkzaam als I-adviseur bij Zuyd Hogeschool. Het expertise van het kleine I-team ligt voornamelijk op het gebied van technologische toepassingen in het onderwijs, digitale dideactiek en DLWO in de ruimste zin van het woord.
In deze rol ben ik Intermediar tussen onderwijs en ICT, en Inspirerende Innoverende Informerende kennisdeler. Ik gebruik hiervoor vele sociale media tools. De belangrijkste zijn:

mijn duoblog 2beJAMmed, een blog dat ik ruim 4 jaar geleden gestart ben met collega Marcel Schmitz
en
mijn twitter, als @jujuutje heb ik inmiddels ruim 17.000 tweets de cloud ingestuurd.

Beide tools leveren me veel, zowel aan contacten, kennis en plezier.

Maar mijn gereedschapskist is groter:
Omdat ik uit de bibliotheekwereld kom, noem ik mezelf (nog steeds) informatieprofessional. In die rol onderhoud ik ook een kennisdeelsite rondom webtools voor Zuyd: Dingen@Zuyd en verzorg ik trainingen op dit gebied. 

Op mijn duoblog schrijf ik ook over #MLI

Meer weten over mijn activiteiten? Check mijn LinkedIn-profiel.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten