Blog Master Leren en Innoveren, Fontys Eindhoven

"Don't compare your progress with that of others. We all need our own time to travel our own distance" - Oprah-

donderdag 20 februari 2014

Copy Paste naar Prezi


Binnen Zuyd ben ik als I-adviseur ook vraagbaak voor docenten hoe verschillende webtools werken. Deze rol heb ik nu ook voor hen binnen LA2. Niet erg. Ik deel graag mijn kennis :) Voor velen is het werken met blog en Prezi nieuw. Ik krijg vragen over privacysettings, maar ook over kopiëren/knippen en plakken. Daarom weer even een screencastje gemaakt, zodat mijn carpoolmaatjes weer verder kunnen met hun visualisatie-opdracht. Ik ga ook weer verder ...

In de screencast gebruik ik knippen & kopiëren door elkaar, maar het werkt natuurlijk hetzelfde. Voor de Macbookgebruikers: CTRL+C is dan Cmd+C en CTRL+V is Cmd+V

Geen opmerkingen:

Een reactie posten