Blog Master Leren en Innoveren, Fontys Eindhoven

"Don't compare your progress with that of others. We all need our own time to travel our own distance" - Oprah-

donderdag 13 februari 2014

Kennismaken met JOULE4JOU

Dit blog is speciaal aangemaakt voor het 2e leerarragement (LA2) Uitdagend Ontwerpen van de Master Leren en Innoveren (Fontys Eindhoven).
Ik vind het altijd leuk om een blogadres met een knipoog ;) te maken. Dus bedacht ik:

Judith Ontwerpt Uitdagend, maar het kon ook
Uitdagende Judith Ontwerpt, of
Ontwerpende Judith Daagt Uit :)

Een whatsapp brainstormsessie bracht:

JOU (Judith Ontwerpt Uitdagend)
dit blogadres bestond al.

Vervolgens
JOULE (Judith Ontwerpt Uitdagende LeerEenheden)
Helaas, dit blogadres bestond ook al.

JOULE vond ik leuk omdat dit ook de eenheid voor energie is :)
Dus werd het:

JOULE4JOU!
Judith Ontwerpt Uitdagende LeerEenheden voor JOU

Ik heb gekozen een sjabloon gekozen in de kleur blauw omdat ik me voor dit blog beperk tot het onderwijs van de faculteit ICT, zij dragen de kleur blauw bij Zuyd. Het thema-sjabloon is reizen omdat onderwijsontwerpen een nieuwe reis voor me is.

Ik vertrek!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten